Pages

Wednesday, June 15, 2011

~apabila terima msj daripada orang tidak kenali~

asslamualaikum...
pagi yang sejuk nie, telah ada orang yang membuat hati saya panas hati sehingga tidak merasa nikmat pagi nyaman hari ni...rasa macam sepak2 terajang je, nak pukul dengan kayu la,...kisahnya begini, tadi ada seorang hantar mesej kat saya ,cakap nak berkenalan ngn saya n last sekali, dia cakap perkara LUCAH..apa lagi terus je wat saya panas hati,geram...perkataan pertama yg keluar dari mulut saya."oh my god, dia nie gila ke??" slps saya terima msj..
mugkin ada setengah orang fikir.." alaa, yang nie pon nk kecoh"..Namun .bg saya seorang yang naif @budak kampung, x boleh terima hal-hal cam ni....perkara-perkara yang kecil pon ,saya tidak boleh terima...;lantak je la apa orang nak fikir..
sehingga sekarang nie, saya masih sedih..dah luahkan kepada kawan, tp masih x dapat tenangkan diri...teringin je nak peluk kawan yang paling rapat dengan saya...
dah hampir pukul 3 pagi, tp masih x dapat nk tido..esok ada hal lak nak keluar...msti kelura dengan eyebag puya...aduhh,masalah btol la..saya nak cari jalan keluar untuk tido malam ni..
babai..

No comments:

Post a Comment